فروش مستقیم مربا هویچ صادراتی

فروش مستقیم مربا هویچ صادراتی

فروش مستقیم مربا هویچ صادراتی از طرف تولید کننده انجام می پذیرد. این تولید کنندگان محصول را به صورت عمده ای و در بسته بندی های شیشه ای و یا پلاستیکی به مشتری که اغلب مغازه داران و فروشندگان می باشند عرضه می کنند. در فروش مستقیم محصول با قیمت پایین عرضه می شود و مشتری می تواند از مزایای ویژه آن بهره مند شود. فروش مربا صادراتی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری انجام می پذیرد.

فروش مستقیم مربا هویچ صادراتی

مراحل تولید مربا هویچ

مراحل تولید مربا هویچ هویج یکی از سبزیجاتی است که هم به خاطر طعم و مزه ی فوق العاده ای که به غذاها می دهد و هم به خاطر خواص فراوانی که دارد مورد توجه است. این محصول خواص فراوانی دارد پس به خاطر همین به صورت فرآوری شده و به شکل مربا هویج و یا در انواع ترشی جات استفاده می شود. مربا هویج بر سر میز صبحانه ی بیشتر خانوارهای ایرانی قرار دارد.

از این جهت این محصول هم به صورت خانگی و هم به صورت کارخانه ای و تولیدی در بازار موجود می باشد. برای درست کردن این محصول ابتدا هویج را شسته و گند زدایی می کنند و پوست آن را جدا می کنند و در مرحله ی دوم مقداری آب را بر سر اجاق می گذارند تا به نقطه ی جوش برسد و بعد هویج ها را داخل آن می ریزند و می گذارند تا حدودا یک ساعتی بر روی گاز باشد و هویج ها له شده و یا حالت پخته به خود بگیرند.

در مرحله ی آن مقداری شکر به آن اضافه می کنیم البته شکر باید متناسب با میزان هویج باشد مثلا برای یک کیلو هویج مقدار دو کیلو و بسته به سلیقه ی فرد تا سه کیلو شکر هم به آن اضافه می کنند. بعد از جوشیدن و زمانی که این مربای ما حالت غلیظ به خود گرفت زیر آن را خاموش می کنیم و می گذاریم سرد شود. بعد از سرد شدن این محصول را داخل بسته بندی های شیشه ای و یا پلاستیکی می ریزیم و داخل یخچال می گذاریم.

لیست قیمت مربا هویچ صادراتی

لیست قیمت مربا هویچ صادراتی لیست قیمت مربا هویج صادراتی با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است. قیمت های این محصول به نوع بسته بندی هم ارتباط دارد. ما در این سایت انواع این محصول را با مشخصات کامل و قیمت های متنوع قرار داده ایم تا مشتریان با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنند. برای اطلاع از قیمت مربا هویچ می توانید با کارشناسان و مشاوران تماس بگیرید. مشاوران با خونسردی به سوالات شما پاسخ می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای ارتباط با ما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید